Pogosta vprašanja
Splošna vprašanja o naši platformi
- bo moja zasebnost zaščitena?
-
Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zaščiteni. To pomeni, da jih druge osebe ne morejo zlorabiti. Vaših podatkov ne bomo uporabili v komercialne namene in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Do vaših podatkov lahko dostopa samo [ime_spletnega mesta], in sicer izključno v funkcionalne namene, kot so storitve samega [ime_spletnega mesta]. [ime spletne strani] se drži strogih pravil o zasebnosti in tajnosti. Vaši podatki in zasebnost so v celoti zaščiteni.
- Ali je katero od mojih plačil naročnina ali samodejno podaljšanje?
-
Nimamo naročnin in samodejnega podaljšanja.
- Kaj so krediti in kako se uporabljajo?
-
Plačate samo za poslana sporočila. 1 dobroimetje je enako 1 sporočilu ali 1 pomežik.
število kreditnih točk cena na kreditno točko 10 10 krediti € 15.79 € 1.58 25 25 krediti € 34.19 € 1.37 50 50 krediti € 62.99 € 1.26 100 100 krediti € 115.49 € 1.15 300 300 krediti € 314.99 € 1.05 - Ne želim več prejemati e-poštnih sporočil!
-
Nastavitve e-pošte lahko urejate, ko se prijavite v svoj račun in kliknete zgornji desni gumb, v katerem se prikaže spustni meni. Tu lahko izberete možnost "Nastavitve profila", kjer lahko urejate nastavitve e-pošte. Včasih lahko traja nekaj časa, preden so spremembe aktivne v podatkovni zbirki (največ 1 teden).
- Ali lahko delim svoje kontaktne podatke?
-
Kontaktni podatki v zasebnih sporočilih niso dovoljeni. Kontaktni podatki v besedilu vašega profila niso dovoljeni.
- Kaj pomenijo simboli na spletnem mestu?
-
- Modri govorni mehurček: prejeli ste zasebno sporočilo te osebe
- Zelena pika: ta oseba je na spletu
- Zeleni "palec gor": všeč mi je ta profil
- Rdeči "palec dol": ni mi všeč ta profil
- (utripajoče) rdeče srce: ta profil je primeren
- Zvezda: dodaj med priljubljene
- Kdo je obiskal moj profil in me dodal med priljubljene?
-
Žal ni mogoče videti, kdo je obiskal vaš profil ali kdo vas je dodal med priljubljene.
- Nisem prejel brezplačnega kredita! Zakaj?
-
Če želite prejeti 1 brezplačno dobroimetje, morate biti prijavljeni 7 dni zapored. Če se pozabite prijaviti en dan, se štetje začne znova. Če želite zagotoviti, da se vaša dnevna prijava šteje, se ob koncu dneva raje odjavite.
- Kako prijavim goljufiv profil?
-
Kljub našemu strogemu nadzoru se včasih zgodi, da je na spletnem mestu aktivna goljufiva oseba. Te osebe vas bodo pozvale, da obiščete druga spletna mesta, vas prosile za osebne kontaktne podatke ali za prenos denarja. V tem primeru izpolnite kontaktni obrazec. Takoj bomo ukrepali. Vedno bodite previdni pri prošnjah za sporočila SMS in klice iz drugih profilov.
Vprašanja o vašem profilu
- Kako izbrišem svoj profil?
-
Svoj profil lahko preprosto izbrišete, ko kliknete zgornji desni gumb na spletnem mestu. Tu lahko kliknete na možnost "Nastavitve", kjer boste našli možnost izbrisa profila. Na podlagi vaših povratnih informacij vedno želimo izboljšati naše spletno mesto, zato nam pustite sporočilo v ustreznem besedilnem polju obrazca za odstranitev.
- Kaj je iskalni profil?
-
V svojem iskalnem profilu lahko določite vrsto moškega ali ženske, ki jo iščete. Na primer, od kod naj bi prihajal in ali imate prednost za osebo določene starosti? Na podlagi teh informacij boste prejeli zadetke. Vsak dan iščemo nove tekme, zato boste redno prejemali nova sporočila. Želite prejemati več zadetkov? Potem poskrbite, da vaš iskalni profil ne bo preveč specifičen, na primer tako, da razširite starostno omejitev ali izberete več regij. Upoštevajte pa, da bodo te spremembe začele veljati šele čez nekaj dni. To pomeni, da boste morda še nekaj dni prejemali zadetke na podlagi prejšnjih meril iskanja.
- Kako lahko spremenim svoj profil/uporabniško ime?
-
Žal ni mogoče spremeniti profila/uporabniškega imena. Svoj trenutni profil lahko izbrišete in ustvarite nov profil z drugim e-poštnim naslovom in pravim imenom profila.
- Zakaj moja profilna fotografija še ni vidna?
-
Vse fotografije preverimo ročno, da zagotovimo njihovo pristnost. Fotografija mora izpolnjevati naslednja merila; v primeru zavrnitve fotografije boste prejeli e-poštno obvestilo.
- Slika ne sme prikazovati nasilnih, nezakonitih ali diskriminatornih dejavnosti
- Na fotografiji ne smejo biti osebe, mlajše od 18 let
- Slika ne sme biti zaščitena z avtorskimi pravicami
- Zakaj besedilo mojega profila še ni vidno?
-
Vsa besedila ročno preverimo, da zagotovimo pristnost napisanega. Besedilo profila mora izpolnjevati naslednja merila; če bo vaše besedilo profila zavrnjeno, boste prejeli e-poštno obvestilo.
- Besedilo ne sme vsebovati nobenih kontaktnih možnosti, kot sta e-poštni naslov ali telefonska številka
- Besedilo ne sme vsebovati URL
- Besedilo ne sme vsebovati nasilnih, nezakonitih ali diskriminatornih tem
- Besedilo ne sme opisovati osebe, mlajše od 18 let
- Kako dodati profilno fotografijo v svoj profil?
-
Če želite naložiti sliko profila, se morate prijaviti v svoj račun.
- Kliknite gumb v zgornjem desnem kotu
- Nato kliknite na gumb "Uredi profil"
- Tu lahko naložite profilno sliko
- Slika ne sme biti večja od 2 MB in mora biti datoteka .jpg ali .jpeg
- Če vaša slika izpolnjuje naš pogoj in se še vedno ne naloži, jo lahko poskusite naložiti prek drugega internetnega brskalnika
- Kako izbrisati profilno fotografijo?
-
Če želite izbrisati fotografije, se morate prijaviti v svoj račun.
- Kliknite gumb v zgornjem desnem kotu
- Nato kliknite gumb "Uredi profil"
- Če se s kazalcem premaknete nad sliko, se spodaj desno prikaže koš za smeti
- Če želite izbrisati fotografijo, kliknite koš za smeti
- Zakaj prejmem le omejeno število zadetkov?
-
Sami lahko iščete profile, poleg tega pa prejmete zadetke oseb, ki ustrezajo vašim kriterijem iskanja. Če se ujemate z drugo osebo, ta oseba kot ujemanje prejme tudi vaš profil. V tem primeru je bil prvi korak že narejen.
Vsak dan naš napredni sistem za iskanje ujemanj išče nove primerne zadetke. To pomeni, da boste redno prejemali nove tekmece. Da bi bilo vse dobro organizirano tako za moške kot za ženske, ne razpošiljamo vseh zadetkov naenkrat, temveč postopoma. Zato poskrbite, da ne boste ničesar zamudili, in občasno preverite svoje zadetke. - Ali lahko po prijavi spremenim spol?
-
Spolov ni mogoče spremeniti. Naše spletno mesto je namenjeno samo moškim, ki iščejo ženske.
- V mapi prejetih sporočil niso prikazana vsa sporočila, zakaj?
-
Podatkovna baza ima dovolj prostora za shranjevanje le zadnjih 400 sporočil. Sporočila, ki so starejša od šestih mesecev, se arhivirajo in niso več vidna.
- Kaj se je zgodilo z mojimi krediti?
-
Ko se prijavite v svoj račun, lahko sami preverite, kaj se je zgodilo s kupljenimi in porabljenimi krediti.
- Kliknite gumb v zgornjem desnem kotu
- . Kliknite na številko besedila "Še vedno imate
kredite" - . Tu si lahko ogledate kredite, ki ste jih prejeli, in kredite, ki ste jih porabili.
- Ali lahko spremenim svoj e-poštni naslov?
-
Ko kliknete zgornji desni gumb, se prikaže spustni meni. V njem lahko izberete "Nastavitve", kjer najdete možnost za spremembo e-poštnega naslova.
- Na kaj se nanaša status mojega profila?
-
Status se nanaša na količino dejavnosti, ki jo je uporabnik opravil na spletnem mestu. Bolj ko uporabljate spletno mesto in več sporočil pošljete, višji bo vaš status. Različni statusi so:
- Devica
- Začetnik
- Flirt
- Žrebec
- Ljubimec
- Romeo
- Don Juan
- Casanova
Vprašanja o plačilih
- Ali to spletno mesto ponuja naročnine in samodejne obnovitve?
-
Nimamo naročnin in samodejnega podaljšanja.
- Ali lahko vrnem svoje naročilo?
-
Za uporabljene kreditne pakete ne nudimo povračil. Prav tako ne moremo ponuditi povračil za neporabljene kredite.
- Zakaj se pojavi napaka o kreditni kartici (spletno mesto ne bo obdelalo moje kreditne kartice)?
-
Možno je, da ste dosegli limit na svoji kreditni kartici in zato ne morete kupiti več kreditnih paketov. Če se prikaže napaka, ki označuje, da vaše kreditne kartice ni mogoče preveriti, poskusite z naslednjim:
- Prepričajte se, da ste pravilno vnesli podatke o kreditni kartici - to morajo biti samo številke, brez črtic ali presledkov.
- Preverite, ali se naslov, ki ste ga vnesli, ujema z računskim naslovom na računu kreditne kartice (sistem za preverjanje uporablja vaš računski naslov za preverjanje vaših podatkov).
- Preverite, ali so na računu preverljiva sredstva.
Opomba: Plačila s kreditnimi karticami se ne obdelajo, dokler ni oddana vloga. Težave s plačili s kreditnimi karticami so lahko povezane z novimi predpisi 3D Secure. - Kaj se zgodi, če napačno vnesem podatke 3D Secure?
-
Če je vneseno napačno geslo, banka ne bo odobrila nadaljevanja plačila. To pomeni, da znesek nakupa ne bo bremenjen.
Če je geslo večkrat napačno vneseno, se lahko zgodi, da postopka nakupa ne bo mogoče dokončati. V tem primeru vam priporočamo, da se obrnete na banko. - Pozabil/a sem geslo 3D secure. Mi ga lahko pomagate pridobiti?
-
Nimamo dostopa do vaših osebnih podatkov za varno registracijo 3D, saj jih upravlja banka. Pri pridobivanju teh podatkov vam žal ne moremo pomagati. V pojavnem oknu, ki se bo pojavilo, bodo navodila, katere podatke natančno morate vnesti in kaj storiti, če ste pozabili geslo.
Opomba: varna koda Mastercard ali Visa ni enaka vašemu geslu na našem spletnem mestu. Če vam ena od možnosti plačila ne ustreza, poskusite z enim od naših drugih načinov plačila. - Moje vprašanje ni navedeno tukaj!